Op muzikaal gebied heeft de vereniging al een aantal bijzondere ervaringen. Zo heeft zij meegewerkt aan een televisiespot, waarin de komiek André van Duin samen met de vereniging de hoofdrol vervulde. Verder heeft zij opgetreden in De Efteling, is een – bijna geslaagde - poging ondernomen om in het Guiness Book of Records te komen met het grootste muziekkorps ooit en is de slagwerkgroep een aantal keren landskampioen geweest. Daarnaast mogen ook de brunchconcerten en het PROM-concert van een aantal jaren terug niet onvernoemd blijven, met een publiek van 1000 personen in een grootse circustent.
Naast de muzikale activiteiten, kent de vereniging ook veel activiteiten die bijdragen aan een goede band tussen de leden. We kennen jeugduitjes, droppings, speurtochten en een jaarlijkse afsluitingsavond voor alle leden. Kortom, we doen meer dan alleen muziek maken: elke week weer vormen we op onze eigen manier een echte vereniging.