02-April-2022

Terugblik op het voorzitterschap

Wat mooi dat ik de afgelopen jaren actief deelgenoot was van Fanfare Concordia Liempde en mocht ervaren wat voor geweldige muziek er gemaakt wordt door zowel de fanfareorkesten als de slagwerkgroepen.

Hoogtepunten voor mij waren onder andere de Brunchconcerten, de Jubilarissenconcerten, het jubileumweekend van de slagwerkgroep, het slagwerkconcert in Ammerzoden, het Maestro concert en natuurlijk het PROM concert bij Classic Parc. Wat een prachtige muziekstukken werden hier met super veel enthousiasme uitgevoerd en wat was het publiek enthousiast!

De vereniging verkeert op dit moment naar mijn idee in een transitiefase. Hoe blijf je je als vereniging ontwikkelen om ook in de toekomst meer mensen te boeien en te binden aan de vereniging? Goed dat de leden de verantwoordelijkheid hebben genomen om in werkgroepen na te denken over de toekomst van de fanfare, waarbij plezier maken met muziek het uitgangspunt is.

Ik dank alle leden voor de diverse activiteiten die ik samen met hen heb mogen meemaken. Ik wens jullie een mooie muzikale toekomst toe!

Hans Vermeulen
(voorzitter Fanfare Concordia Liempde 2015-2022)