´Take me to the Movies´. Uniek Nieuwjaarsconcert Fanfare Concordia 8 januari.

05-December-2022

Op 8 januari 2023 laten het fanfareorkest en de slagwerkgroep van Fanfare Concordia hun muzikaal talent horen tijdens een uniek Nieuwjaarsconcert: ´Take me to the Movies´.
Het wordt een heuse bioscoopbeleving.
Liefhebbers van films en filmmuziek kunnen hun hart ophalen. Wat te denken van ‘Moment for Morricone’? Iedereen kent de intro van dit nummer en waant zich direct in het Wilde Westen van weleer.
Ook ‘The Ludlows’ komt voorbij; een meeslepende soundtrack uit de film ‘Legends of the Fall’ met in de hoofdrollen een jonge Brad Pitt en Anthony Hopkins.
En houdt u er gerust rekening mee dat de soundtrack uit ‘Jaws’ menigeen zal laten schrikken.
Kortom: dit wordt een concert om intens van te genieten.

De toegang is gratis. Voor wie echter gefêteerd wil worden op mooie plekken vooraan kan voor 10,00 euro vooraf reserveren.
Deze Vipgasten krijgen tevens een hapje en een drankje aangeboden.

Locatie: De Serenade Liempde
Datum: 8 januari 2023