Dinner in Concert, een spectaculaire avond

13-December-2018

Na het succesvolle Brunchconcert in 2017 organiseert Fanfare Concordia Liempde komend jaar opnieuw een soortgelijk concert in een ander jasje, dat op 26 januari 2019 zal plaatsvinden in De Serenade te Liempde.

Ook het volgende jaar zal de fanfare uit Liempde laten horen wat zij in haar mars heeft. In een nieuw muzikaal jaar zal dat onder andere gebeuren tijdens een dinerconcert dat de naam ‘Dinner in Concert’ toegeschreven heeft gekregen. Tijdens dit concert zullen verschillende bekende werken te horen zijn, waaronder Skyfall en de openingsmuziek van de bekende musical Soldaat van Oranje.

Op zaterdag 26 januari gaan om 18.00 uur de deuren voor u open, waar om 18.30 uur de eerste muzieknoten klinken terwijl u kan genieten van diverse gangen. Kaarten kosten 25 euro per stuk, of 2 euro per leeftijdsjaar voor kinderen onder de 12 jaar. U kunt kaarten reserveren door een mail te sturen naar programmacommissie@fanfareconcordialiempde.nl. De kaarten zijn af te halen op dinsdag 15 en 22 januari van 19:00 tot 19:45 uur in De Serenade, Oude Dijk 117, te Liempde.