Meespelen

Kom jij ook gezellig muziek maken?

Vanaf maandag 6 februari start er weer een blazersklas en vanaf dinsdag 7 februari een slagwerkklas op basisschool De Oversteek.
Je krijgt 10 lessen inclusief een superleuke afsluiting!
Lijkt het jou leuk om ook mee te spelen? Meer informatie over aanmelden en de keuze van een instrument kun je vinden op het digitale informatieplatform Dizos van De Oversteek.
Deelname is dit jaar gratis!

Wil je graag een instrument leren bespelen? Dat kan bij onze vereniging! Je kunt kiezen uit diverse blaasinstrumenten en slagwerk. En al heel snel kun je naast je muzieklessen mee gaan spelen in een samenspelgroepje met andere kinderen! Want muziek maken is leuk, maar samen muziek maken is nog leuker!

Je kunt kiezen uit: bugel, trompet, trombone, bariton, hoorn, altsaxofoon of slagwerk. Wij regelen een instrument; daar hoef je niets voor te doen. Samen zoeken we dan een docent. Via de gemeente Boxtel kun je een tegemoetkoming in de kosten voor de lessen ontvangen. Wij kunnen je daar ook bij helpen.

Bespeel je al een instrument en wil je graag meespelen in een jeugdorkest?
Kom dan eens luisteren tijdens een repetitie van BeCOOL! Ook als je een snaarinstrument of toetsen speelt kun je meedoen.

Meld je vrijblijvend aan voor een gratis proefles via jeugdcommissie@fanfareconcordialiempde.nl of bel of app met Riet:
06 40563781 (bereikbaar na 18 uur of spreek iets in, dan belt ze terug! ).
We hopen je snel te zien!

Volwassenen

Wist je dat het nooit te laat is om een instrument te leren bespelen? Ook als volwassene kun je nog volop aan de slag met muziek (misschien gezellig samen met je kind?). Je kiest waarschijnlijk heel bewust voor een instrument en bent heel gemotiveerd, dat helpt jou om ook nu nog te starten en succesvol te zijn.
Wij kunnen je helpen: wij regelen een instrument en samen zoeken we naar een docent. Al snel speel je de eerste muziekstukken en na een tijdje kun je aansluiten bij een orkest van de fanfare of slagwerkgroep.

Kom vrijblijvend eens luisteren tijdens een repetitie om te bepalen of onze muziekvereniging iets voor jou is! Je bent altijd welkom!

Voor meer informatie kun je mailen naar bestuur@fanfareconcordialiempde.nl of loop gewoon eens binnen bij De Serenade op dinsdagavond v.a. 20:00 uur voor het fanfareorkest of op maandagavond v.a. 18:30 uur bij de slagwerkgroep!