D-Examen Dominique en Teun

24 Februari

D-examen slagwerk Teun en Dominique

Op zondag 24 februari staat er een speciale activiteit gepland in De Serenade in Liempde; namelijk het D-examen slagwerk van Teun Bressers (15 jaar) en Dominique van Laarhoven (16 jaar). Beiden zijn in 2011 gestart met drummen en hebben exact dezelfde ‘slagwerk-loopbaan’ doorlopen. Vanaf het behalen van het B-diploma zijn ze lid van de Slagwerkgroep van Fanfare Concordia uit Liempde.

Vanaf 2011 behaalden Teun en Dominique achtereenvolgens hun diploma Bouwstenen (dec 2011), A (dec 2012), B (dec 2013) en C (juli 2015). En nu staat het examen D op het programma. Het examen wordt afgenomen in een concert-vorm. Teun en Dominique zullen ieder een aantal individuele nummers drummen, maar ook twee nummers als duo spelen en een aantal nummers met de Slagwerkgroep samen. De uitvoering van de nummers wordt ter plaatse beoordeeld door de aanwezige examinatoren. Na afloop van het concert maken de examinatoren bekend of Teun en Dominique geslaagd zijn.

Welkom
Het D-examen concert is vrij toegankelijk. Iedereen die het leuk vindt om aanwezig te zijn bij deze speciale activiteit is van harte welkom. Teun en Dominique zorgen zelf ook voor de presentatie van het geheel. Het concert start om 10.30 uur in De Serenade (Oude Dijk 117 Liempde) en eindigt rond 12.30 uur.