07-Februari-2019

Na het succesvolle Brunchconcert in 2017 organiseerde Fanfare Concordia Liempde opnieuw een soortgelijk concert in een ander jasje, dat op 26 januari 2019 heeft plaatsgevonden in de Serenade te Liempde.

Ook dit keer liet Fanfare Concordia uit Liempde zich van haar beste kant horen. Tijdens het hoogwaardige muziekspektakel genoten de 61 gasten van een culinair vijfgangendiner uit eigen keuken dat onder andere bestond uit een zalmtartaartje met bruschetta en een trio van desserts. Tijdens het Dinerconcert kwamen verschillende bekende werken aan bod, waaronder de themamuziek van Soldaat van Oranje en Thriller van Michael Jackson. Daarnaast werd er ook voor een groot aanbod pianomuziek gezorgd.

Heeft u het Dinerconcert gemist en wilt u toch het muzikaal enthousiasme van de fanfare beleven? Bestel dan tickets voor het promconcert dat aanstaande 5 en 6 april zal plaatsvinden in Classic Park te Boxtel. Voor slechts 20 euro heeft u al een ticket voor PROM 2019 en wordt u met een taxibus op-en-neer gebracht naar Classic Park.

Tickets en arrangementen voor PROM 2019 kunt u bestellen via: fanfareconcordiaPROM2019@outlook.com