D-examen Teun en Dominique

08-Februari-2019

Op zondag 24 februari staat het D-examen slagwerk van Teun Bressers (15 jaar) en Dominique van Laarhoven (16 jaar) gepland. Het examen wordt afgenomen in concert-vorm. Iedereen die het leuk vindt om aanwezig te zijn bij deze speciale activiteit is van harte welkom. Het concert start om 10.30 uur en eindigt rond 12.30 uur. Toegang is gratis.

Beide slagwerkers zijn in 2011 gestart met drummen en hebben exact dezelfde ‘slagwerk-loopbaan’ doorlopen. Vanaf het behalen van het B-diploma in 2013 zijn ze lid van de Slagwerkgroep van Fanfare Concordia uit Liempde.

Teun en Dominique zullen ieder een aantal individuele nummers drummen, maar ook twee nummers als duo spelen en een aantal nummers met de Slagwerkgroep samen. De uitvoering van de nummers wordt ter plaatse beoordeeld door de aanwezige examinatoren. Na afloop van het concert maken de examinatoren bekend of Teun en Dominique geslaagd zijn.