Kinderconcert “Muziek maak je samen” op 12 juni 2018

04-Juni-2018

Wat is er nog leuker dan muziek maken….: samen muziek maken natuurlijk! Daarom is dit jaar het thema van het kinderconcert: "Muziek maak je samen!" In de unieke samenwerking die fanfare Concordia heeft met basisschool "De Oversteek" hebben we weer een speciaal programma voor alle kinderen van groep 4 t/m 8 in elkaar gestoken. Deze kinderen en natuurlijk ook hun ouders zijn dinsdag 12 juni a.s. van harte welkom in De Serenade, al hoewel we niet voor alle ouders een zitplaats kunnen garanderen...
Tijdens dit concert treden de Blazersband en de Slagwerkband van "De Oversteek" op. Zij hebben in totaal 10 keer gerepeteerd en geven hiermee hun eerste concert. Daarnaast treden natuurlijk ook de slagwerkgroep en het fanfareorkest van Concordia op. Maar natuurlijk kun je ook actief mee doen, want muziek maak je immers samen!
Als speciale act zullen deze avond de “Maestro-Kids” van de groepen 7 laten zien waarom zij deze ere-titel hebben behaald! Zij zullen het fanfareorkest dirigeren tijdens de uitvoering van de Radetsky-mars. Wie wil dat nu niet zien?
De presentatie van de avond is in handen van Paul Saris.
Het concert is van 18.30 tot 19.30 uur in De Serenade en de toegang is natuurlijk gratis!