Rabobank Clubkas Campagne

16-November-2017

Fanfare Concordia Liempde doet mee aan de Clubkas Campagne van Rabobank Hart van De Meierij.
Als jij lid bent van deze bank, kun jij vanaf 15 november stem(men) uitbrengen op onze club. Iedere stem is geld waard.
Hoe meer stemmen Fanfare Concordia krijgt, des te hoger de donatiebijdrage van #RaboHvDM aan onze
club wordt. Deze donatie gaan we in 2018 besteden aan ontwikkeling van activiteiten om de jeugd nog meer te betrekken bij onze vereniging. We houden onze vereniging immers graag jong! Zo is het voortbestaan van onze muziekvereniging gegarandeerd.
Alle leden van de bank ontvangen een stemkaart in de brievenbus met daarop een
unieke stemcode. Breng tussen 15 november en 30 november online je stemmen uit!
Copieer de link naar de stemmodule en breng uw stem uit. ( https://www.mijnbankenik.nl/hvdm/clubkascampagne? )
Ben je klant van de bank maar nog geen lid? Vraag dan voor 20 november het lidmaatschap aan om
mee te kunnen stemmen. Kijk hier voor info over het lidmaatschap
Doe mee en deel dit bericht! Zo help je Fanfare Concordia Liempde aan een mooie donatie in 2018!