Muziek en samenzang tijdens de nachtmis in Liempde

15-December-2017

Op kerstavond zondag 24 december a.s. om 23.00 uur vindt in RK Kerk Sint Jans Onthoofding te Liempde de jaarlijkse Nachtmis plaats.
De heilige mis zal worden voorgegaan door Pater Hans de Visser en muzikaal worden opgeluisterd door een mooie samenwerking tussen het Liempds Gemengd Koor en het voltallige fanfareorkest van Fanfare Concordia Liempde.

Na lange afwezigheid is de Liempdse fanfare voor het derde achtereenvolgende jaar trots om weer deel uit te kunnen maken van de nachtmis. Immers een feest als Kerstmis brengt vreugde en daar hoort muziek en zang bij. Vandaar dat u tijdens de viering van stemmige kerstmuziek van Concordia en mooie zang van het Liempds Gemengd Koor kunt genieten. Kerstmis is een feest dat we samen vieren, dus wij nodigen u graag uit voor gebed en samenzang tijdens deze Nachtmis.