Dinner in Concert

26 Januari

Op 26 januari staat er iets speciaals te gebeuren in Liempde, fanfare Concordia organiseert dan een “Dinner in Concert”. Onder het genot van diverse gangen kunt u genieten van een avondvullend programma, met naast de mooie klanken van fanfare Concordia ook andere verrassingen!

“Dinner in Concert” is een evenement welke u zeker niet wilt missen. Het belooft een speciale, muzikale avond te worden. Op 26 januari gaan om 18.00 uur de deuren open in De Serenade (Oude Dijk 117 te Liempde), waar u om 18.30 uur verwelkomt wordt met de eerste klanken van fanfare Concordia.

Kaarten zijn te reserveren à €25,- per persoon, of voor kinderen tot 12 jaar €2,- per levensjaar, door te mailen naar: programmacommissie@fanfareconcordialiempde.nl en af te halen op dinsdag 15 en 22 januari van 19:00 tot 19:45 uur in De Serenade, Oude Dijk 117 te Liempde.

Kortom, Dinner in Concert wordt spectaculair, omdat…

Het een leuk avondje uit is, maar dan nét iets specialer
U voor maar €25 per persoon geniet van een muzikale avond, inclusief culinaire gerechten
Dit een avond is die u écht niet voorbij kan laten gaan!

Zien we u dan?